Via e-mail:
info@thrillcampz.be
Telefonisch:
U kan ons altijd bellen op 03 302 39 88.
Dagelijks bereikbaar tussen 08u en 20u.
Noodnummer: kan u vinden in de briefing van het kamp.
Via ons contactformulier:
Algemeen:
Krijg ik korting?
Zeker! Op onze kampen geven wij verschillende kortingen:
- Gezinskorting: bij het inschrijven van meerdere gezinsleden geniet je vanaf het tweede gezinslid van een korting van € 10 per kamp.
- Vroegboekkorting zomerkampen: indien je een zomerkamp (juli & augustus) boekt voor het einde van januari geniet je van een korting van € 10 per kamp.
- Getrouwheidskorting: wanneer een kind deelneemt aan 2 of meer van onze kampen geniet je van een korting van € 10 vanaf het tweede kamp.
- UitPas van Polder tot Kempen: alle externe kampen in Schoten.
Let wel, onze kortingen zijn niet te combineren: De hoogste korting wordt automatisch verrekend.
Zijn mijn kinderen verzekerd?
Inbegrepen
Bij interne en externe kampen is de verzekering lichamelijke ongevallen en burgerlijke aansprakelijkheid inbegrepen. Bij schade of ongeval zal de verzekering van Thrillcampz aangesproken worden na de familiale verzekering van de deelnemer. Diefstal, schade of verlies van materiaal wordt niet verzekerd.
Thrillcampz is verzekerd bij Ethias onder het polisnummer 45.467.325.
Aan te raden (interne kampen)
Een annuleringsverzekering is niet verplicht en niet inbegrepen, maar wel aan te raden. Je kan ze afsluiten bij de inschrijving of tot max.14 dagen na de inschrijving.
Hou er rekening mee dat bij annulering binnen 30 dagen voor aanvang van het kamp en zonder annuleringsverzekering, geen enkele vorm van terugbetaling mogelijk is.
Verplicht in het buitenland
Een assistance-verzekering is niet begrepen in de reissom.
Dit is een aanvullende verzekering op de ziekteverzekering (via uw ziekenfonds).
U kan ook een assistance verzekering nemen via Thrillcampz.
Wanneer u een verzekering via Thrillcampz neemt dan ben u verzekerd via Ethias assistance.
Hoe neem ik contact op met Thrillcampz?
Als je met vragen of opmerkingen zit mag je ons altijd mailen. Ons e-mailadres is info@thrillcampz.be.
Telefonisch
U kunt ons bereiken op het nummer 03 302 39 88.
- Op weekdagen zijn we beschikbaar van 16:00 tot 20:00 uur.
- In het weekend en tijdens vakantieperioden kunt u ons bereiken van 08:00 tot 20:00 uur.
Het noodnummer is te vinden in de kampbriefing. Wij verzoeken u vriendelijk om geen berichten naar dit nummer te sturen.
Chat Ondersteuning
Voor algemene vragen staat Thrilly, onze chatbot, altijd klaar om u te helpen. Indien u liever persoonlijk met een medewerker spreekt, is dit ook mogelijk via onze chatfunctie.
Is mijn betaling goed aangekomen?
Bij het boeken van een kamp kan je onmiddellijk na de boeking kiezen om te betalen met Bancontact of via de QR-code op je scherm. Na de betaling zal er een bevestiging van betaling per e-mail verstuurd worden.
Echter is betalen op dat moment niet verplicht. U kan er ook voor kiezen om nog andere kampen te boeken of te betalen op een later moment.
Bij boeking ontvangt u per e-mail automatisch uw factuur. Wenst u deze graag via overschrijving te betalen? Gelieve ons hiervoor te contacteren via e-mail op info@thrillcampz.be.
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onze algemene voorwaarden kan u helemaal onderaan onze pagina vinden.
Wat bij wijziging of annulatie van een kamp?
Wijziging door Thrillcampz:
Indien er omwille van organisatorische redenen zaken wijzigen aan het kamp zal Thrillcampz u altijd vooraf contacteren. Indien u niet akkoord gaat met de wijziging kan u een overboeking naar een ander kamp of een terugbetaling aanvragen.
Annulatie door Thrillcampz:
Thrillcampz doet er alles aan om het geboekte kamp te laten doorgaan. Soms is het echter niet mogelijk (door bijvoorbeeld te weinig boekingen). Hiervan zal Thrillcampz u op voorhand contacteren. Thrillcampz zal dan het betaalde bedrag omzetten in krediet om voor een later kamp te gebruiken. Indien gewenst betaald Thrillcampz het betaalde bedrag terug.
Annulatie door de deelnemer:
Kosteloos annuleren kan tot maximaal 14 dagen na inschrijving of wanneer het kamp start binnen deze termijn van de geboekte vakantie. Nadien geldt volgende annuleringsprocedure met bijhorende kosten:
- Meer dan 90 dagen voor aanvang van de activiteit: 25% van het factuurbedrag.
- Binnen 90 dagen voor aanvang van de activiteit: 50% van het factuurbedrag.
- Binnen 30 dagen voor aanvang van de activiteit of niet komen opdagen: 100% van het factuurbedrag.
Deze procedure geldt zowel voor betaalde als niet-betaalde facturen.
Wanneer de deelnemer de plaats van het kamp of activiteit vroegtijdig verlaat, kan geen terugbetaling gebeuren. Ouders of verzorgers zorgen dat de deelnemer de locatie kan verlaten en op eigen initiatief en kosten veilig naar huis kan. Een medisch attest geeft geen recht op een volledige terugbetaling.
Krijg ik een attest van deelname?
Ja hoor! Thrillcampz is een erkende jeugdorganisatie waardoor wij u na het kamp een deelnameattest opsturen. Dit attest kan u o.a. gebruiken voor terugbetalingen aan te vragen bij uw mutualiteiten. Naast het deelnameattest leveren wij voor bepaalde kampen ook een fiscaal attest af.
Waar vind ik de praktische info van mijn kamp?
Twee weken voor de start van het kamp krijgt u op het e-mailadres waarmee u een account maakte op onze website een e-mail met alle praktische info over het kamp.
Hebt u onze e-mail gemist of verwijderd? In “Mijn Thrillz” kan u in uw dashboard bij het geboekte kamp klikken op praktische informatie. Hier kan je dan alle informatie vinden betreffende het kamp (planning, locatie, extra’s, …).
Ik sta op de wachtlijst, wat nu ?
Geen paniek! Enkel wie voor de wachtlijst ingeschreven is, zal als eerste op de hoogte gebracht worden zodra er een plaats beschikbaar is. Je krijgt dan automatisch een mailtje om je kamp te bevestigen!
In je “Mijn Thrillz” kan je zien op welke plaats je op de wachtlijst staat.
Hebben jullie ook kampen met overnachting?
Zeker! Thrillcampz biedt kampen aan mét en zonder overnachting. Onze kampen met overnachting gaan tijdens de zomermaanden door in Schoten, Waregem, Ronse en de kust. In de herfst- en paasvakantie overnachten we in Zoersel.
Heeft mijn kind zakgeld nodig?
Voor onze kampen met overnachting is een zakcentje aangeraden. Tijdens onze kampen organiseren we regelmatig barmomentjes én voorzien we op de laatste avond een leuk feestje. De deelnemers kunnen hier een extra (fris)drankje of snack kopen aan zeer democratische prijzen.
Mag een GSM gebruikt worden op kamp?
Op kamp maken wij geen probleem van GSM gebruik. Dit dient wel te gebeuren volgens de regels die besproken werden met/door de kampleider. Wanneer we merken dat GSM gebruik leidt tot pesterijen, heimwee, asociaal gedrag dan zal de kampleider dit met de deelnemer bespreken.
Thrillcampz is niet verantwoordelijk voor schade/diefstal aan persoonlijke spullen.
Hoe kan ik monitor worden?
Je kan monitor worden vanaf dat je 16 jaar bent. We hebben hiervoor een aparte pagina gemaakt. Deze kan je vinden onder monitoren in de balk bovenaan onze pagina.
Met welke betaalmethode kan ik betalen ?
Op het einde van je boeking wordt door het systeem een voorstel gedaan om met Bancontact te betalen. Je kan echter de boeking ook afsluiten zonder.
Wil je betalen met iDEAL, Mastercard of overschrijving? Geef ons dan even een seintje, dit is mogelijk.
Dagkampen:
Zijn snacks inbegrepen ?
Zeker, op al onze kampen zijn snacks inbegrepen. Deelnemers ontvangen rond 10:30 uur en 15:00 uur een snack, variërend van koekjes tot fruit. Bovendien is water altijd inbegrepen.
Hoe verloopt een kampdag ?
Geen enkele kampdag is dezelfde! Hieronder geven wij een voorbeeld van een kampdag. Naar gelang de activiteiten kan dit uiteraard aangepast worden.
08u30 – 09u incheck / vooropvang
09u30 Activiteit 1
10u30 Pauze
10u45 Activiteit 2
12 u Lunch
12u45 Chill-out
13u30 Activiteit 3
15u Pauze
15u15 – 16u15 activiteit 4
16u30 Einde kampdag (voor al onze kidskampen eindigt de kampdag om 16 u)
16u30 – 17u naopvang
Wanneer ontvang ik de praktische informatie?
Twee weken voor het begin sturen wij de praktische informatie op.
Het is ook raadzaam om dit te controleren voor de dagkampen, omdat de eindtijd afhankelijk van het specifieke kamp kan variëren.
Kampen met overnachten:
Wat eten de deelnemers op kamp?
Op kamp voorzien wij gezonde, lekkere maaltijden. Voor de kampen in Schoten voorzien wij deze maaltijden zelf. Voor de kampen in Ronse, Waregem en Zoersel worden de maaltijden voorzien door onze partner.
Na boeking vragen wij een medische fiche in te vullen. Gelieve hier zeker mee te geven indien we rekening dienen te houden met bijvoorbeeld allergieën.
Hoe verloopt een kampdag ?
Geen enkele kampdag is dezelfde! Hieronder geven wij een voorbeeld van een kampdag. Naar gelang de activiteiten kan dit uiteraard aangepast worden.
08u30 – 09u30 Ontbijt – tanden poetsen – klaarmaken voor activiteit
09u30 Activiteit 1
10u30 Pauze
10u45 Activiteit 2
12u Lunch
12u45 Chill-out
13u30 Activiteit 3
15u Pauze
15u15 – 16u30 Start activiteit 4
16u30 – 18u Nevenactiviteit + douchemoment
18u Avondmaal
19u30 Avondactiviteit
21u Barmoment + chill
Wanneer ontvang ik de praktische informatie?
Twee weken voor aanvang verzenden wij de praktische informatie.
Annuleren:
Kan ik een kamp annuleren ?
Kosteloos annuleren kan tot maximaal 14 dagen na inschrijving of indien de activiteit binnen deze termijn aanvat (tot aanvang van de activiteit) en dient steeds schriftelijk te gebeuren. Nadien geldt volgende annuleringsprocedure met bijhorende kosten:
• meer dan 90 dagen voor aanvang van de activiteit: 25% van het factuurbedrag te betalen.
• binnen 90 dagen voor aanvang van de activiteit: 50% van het factuurbedrag te betalen.
• binnen 30 dagen voor aanvang van de activiteit, of niet komen opdagen: 100% van het factuurbedrag te betalen.
Deze procedure geldt voor zowel indien de activiteit al betaald is of nog betaald moet worden op het moment van annulatie.
Wanneer de deelnemer de plaats van het kamp of activiteit vroegtijdig verlaat, kan geen terugbetaling meer gebeuren. Ouders of verzorgers zorgen dat de deelnemer de locatie kan verlaten en op eigen initiatief en kosten naar huis kan.
Een medisch attest geeft niet automatisch recht op annulatie zonder kosten.
Als ik een medisch attest heb, krijg ik dan het volledige bedrag terug ?
Een medisch attest geeft niet automatisch recht op annulatie zonder kosten.
Neem bij ziekte zo snel mogelijk, schriftelijk, contact op met Thrillz VZW. Wij zullen kijken of recuperatie van het inschrijvingsgeld mogelijk is. Hierbij houden wij altijd rekening met eerder gemaakte kosten.
Kan ik een annulatieverzekering nemen ?
Ja, het is mogelijk om voor kampen met overnachting een annulatieverzekering af te sluiten tegen een vergoeding van 30 EUR.
Verloren voorwerpen:
Hoelang houden jullie verloren voorwerpen bij ?
Tot 2 weken na afloop van een kamp dat valt tijdens de herfst-kerst-krokus of paasvakantie.
Tot 2 weken na afloop van de zomervakantie, enkel geldig voor de zomerkampen.
Waar kunnen wij verloren voorwerpen ophalen ?
Alle verloren voorwerpen kunnen na afloop van het kamp afgehaald worden op Gym Sportcentrum. Wij sturen geen verloren voorwerpen op.